Hjemmesiden bruger cookies. De er ufarlige og bruges til bl.a. anonym trafikmåling. Ved at bruge vores hjemmeside, accepterer du vores brug af cookies. Læs mere ok

  • Grid
  • Log in
Lilly
  • Bryllup
  • Barnedåb
  • Fest
  • Konfirmation
  • Newsletter
  • Find butik
    • LILLY Butikker
    • Brudekjoler
    • Konfirmationskjoler
    • Festkjoler
    • Dåbskjoler
    • Pigekjoler
  • Book en tid
  • Indkøbskurv (0)
  • Kontakt os
  • Porto & Forsendelse
  • FAQ
  • Returpolitik

Kundeservice tlf.: 75 85 99 55 e-mail: INFO@LILLY.DK

 

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL TIL LILLY WEBSHOP 

 

MIN ORDRE

 Kan jeg ændre i min ordre?

 Kan jeg annullere en ordre?

 Kan jeg ombytte en vare online? 

 Jeg har ikke modtaget alle de varer jeg har bestilt! 

 Der er en fejl i min ordre! 

 Kan jeg kun bestille online?

 Hvordan bruger jeg min rabat kode?

 Størrelser – Hvordan finder jeg min størrelse?

 Kan jeg få hjælp med tilretning fra en skrædder fra LILLY når jeg har købt online?

 Hvordan skal jeg snøre min LILLY kjole?

 

YDERLIGERE INFORMATIONER OM EN VARE

 Kan i give mig flere informationer om en vare?

 Findes min størrelse på lager?

 

LEVERING

 Hvor leverer i til?

 Hvor lang er leveringstiden?

 Hvad er fragtprisen?

 Levering til Norge eller et andet land udenfor EU 

 

BETALING & SIKKERHED

 Hvordan skal jeg betale min ordre?

 Hvornår bliver beløbet opkrævet?

 Er det sikkert at bestille varer online?

 Hvorfor får jeg en regning, når jeg har betalt for mine varer?

 

RETUR & REFUNDERING PÅ WWW.LILLY.DK

 Hvordan returnerer jeg en vare online?

 Hvornår får jeg mine penge retur?

 Hvad gør jeg, hvis i har refunderet et forkert beløb?

 Reklamation – Der er en fejl ved det produkt, jeg har modtaget!

 

NYHEDSBREV

 Nyhedsbrev – Hvordan tilmelder jeg mig LILLYs nyhedsbrev?

 Hvordan afmelder jeg mig LILLYs nyhedsbrev?

 

TEKNISKE PROBLEMER

 Tekniske problemer – jeg har problemer med at bestille den rigtige størrelse?

 Andre tekniske problemer?

 

KONTAKT

 Hvordan kommer jeg i kontakt med jer?

 
MIN ORDRE

1. Kan jeg ændre i min ordre?
Hvis du ønsker at ændre din ordre, så kontakt venligst kundeservice på mail: info@lilly.dk eller på telefon: +45 7585 9955

  tilbage til toppen

 

2. Kan jeg annullere en ordre?

Hvis vores lager ikke har pakket din ordre endnu, er det selvfølgelig muligt at annullere den :-)
Kontakt venligst kundeservice: info@lilly.dk eller på telefon.: +45 7585 9955 (Mandag-torsdag: 8.00-16.00 & Fredag 8.00-14.00)

 tilbage til toppen

 
3. Kan jeg ombytte en vare online?
His du ønsker at bytte en vare som du har modtaget, skal du returnere denne indenfor 14 dage efter du har modtaget din ordreVi kan desværre ikke tilbyde ombytning online eller i butik. Du har 14 dages returret efter du har modtaget din ordre. Så overføre vi gerne pengene tilbage til dig, så du kan købe noget nyt igen :-)

 tilbage til toppen

 

4Jeg har ikke modtaget alle de varer jeg har bestilt!

Øv. Det beklager vi ! Kontakt venligst kundeservice info@lilly.dk og oplys dit ordre nummer og varenummer på manglende vare. Så undersøger vi sagen nærmere :-)

 tilbage til toppen

 

5Der er en fejl i min ordre! 

Ups! Det beklager vi ! Hvis du opdager der er fejl i din ordre, så kontakt venligst kundeservice og oplys dit ordre nummer til info@lilly.dk eller på telefon.: +4575859955 :-)

 tilbage til toppen

 

6Kan jeg kun bestille online?
Ja - men vi vil meget gerne hjælpe og guide dig igennem online bestillingen på telefon: +45 7585 9955 (Mandag-fredag 8.00-16.00 & Fredag 8.00-14.00). :-) 

 tilbage til toppen

 

7Hvordan bruger jeg min rabat kode? 

Øverst i højre hjørne finder du indkøbskurven. Her i kan du indtaste og bruge din rabatkode :-)

Har du allerede trykket på "gå direkte til kassen" kan rabatkoden ikke indløses. Dvs. så må du trykke tilbage igen, og gå i indkøbskurven øverst i højre hjørne først:-) 

tilbage til toppen

 

8Størrelser – Hvordan finder jeg min størrelse?  

Du kan kigge på vores størrelses guide, og finde ud af hvor du skal måle dig for at finde din rigtige størrelse.

Vær opmærksom på at guiden kun er vejledende og afhængig af kjolens snit og form. Hvis du er i tvivl, vil vi meget gerne hjælpe dig :-)

Du kan kontakte kundeservice med dine mål på mail: info@lilly.dk eller på telefon.: +4575859955

Størrelses Guiden kan du finde her.

 tilbage til toppen

 

9. Kan jeg få hjælp med tilretning fra en skrædder fra LILLY når jeg har købt online?
Du kan selvfølgelig få hjælp med tilretning af din kjole fra de skræddere LILLY benytter. 
Du kontakter din nærmeste LILLY butik for hjælp, de vil henvise dig til den skrædder de benytter til 
tilretningen af kjoler. Du kan finde telefon nr. på LILLY butikkerne her. :-)

 

tilbage til toppen

 

10. Hvordan skal jeg snøre min LILLY kjole?
LILLY kjoler med snøreliv i ryggen skal snøres op fra og ned. Snøren kan stoppes ind på

bagsiden nederst eller bindes som sløjfe. :-) 
 

tilbage til toppen

 

YDERLIGERE INFORMATIONER OM EN VARE

1. Kan I give mig flere informationer om en vare?
Vi forsøger at give dig alle de nødvendige informationer om vores varer,

men nogle varer kan mangle produktinformationer.

Hvis du har flere spørgsmål til en vare, skal du være meget velkommen til at kontakte

vores kundeservice på mail info@lilly.dk eller telefon.: +4575859955

vi skal gøre vores bedste for at besvare dine spørgsmål :-)


-CR betyder at varens farve er creme, -WH betyder at varens farve er hvid. 

 

tilbage til toppen


2. Findes min størrelse på lager?
Hvis den ønskede størrelse ikke bliver vist på LILLYs webshop, skyldes dette,

at varen desværre er udsolgt i den bestemte størrelse. Du er meget velkommen til at kontakte 

kundeservice for yderligere informationer, om varen vil være tilgængelig på et senere tidspunkt

eller om den er i en af vores butikker. :-)

 

tilbage til toppen


LEVERING

1. Hvor leverer i til?
Vi leverer til Belgien, Danmark, Estland, Finland, Frankrig, Færøerne, Grønland, Holland, Island, Italien

Luxemborg, Norge, Schweiz, Spanien, Storbritanien, Sverige, Tyskland og Østrig :-)

 

 

tilbage til toppen


2. Hvor lang er leveringstiden?
Leveringstiden til Danmark er ca. 3-5 hverdage, Sverige 3-7 hverdage, Norge 7-10 hverdage.

Vi sender med Post Danmark og GLS i Danmark, og du modtager en mail fra Post Danmark eller GLS når din ordre er på vej.
Til udlandet sender vi pakker med GLS. 


Vi sender din ordre med med enten GLS via GLS pakkeshops eller post Danmark.

Hvis du ikke har modtaget en mail fra post Danmark eller GLS, kan det være

at du har skrevet din e-mail adresse forkert på din ordre eller at din mail box er fuld.
Hvis der er gået op til 5 dage fra du har bestilt ordren, kan du kontakte dit lokale posthus,

og se om pakken ikke er ankommet på posthuset eller kontakt vores kundeservice.

 

tilbage til toppen

 

3. Hvad er fragtprisen?
Fragtprisen til Danmark er 49,- eller 85,- afhængigt af om du har valgt GLS eller post Danmark. 
 

Hvis du vælger "Henter Selv" (0,-), så kan du vælge at hente din ordre på vores hovedkontor: 
LILLY A/S Bugattivej 2 i Vejle indenfor vores åbningstider: Mandag – Torsdag 8.30-15.30 og fredag 8.30-13.30.

 

tilbage til toppen

 

4. Levering til Norge eller et andet ikke EU land!
Når man vælger forsendelses land Norge eller et andet land som ikke er medlem af EU, 
så skal man ikke betale dansk moms. Når du vælger Norge, Schweiz, Grønland, Island eller 
et andet land som ikke er medlem af EU bliver den danske moms fratrukket. Du skal dog påregne

told afgift og moms i det land du bor i. Beløbet afhænger af moms og toldsatsen i det pågældende land.

Dette vil blive opkrævet før du kan modtage din pakke.
 

tilbage til toppen

 

BETALING & SIKKERHED

1. Hvordan skal jeg betale min ordre?
Hos www.lilly.dk kan du betale med følgende betalingskort:
· Dankort/ VISA/Dankort
· MasterCard
· Maestro
· VISA
· VISA Electron
· JCB

 

tilbage til toppen

 

2. Hvornår bliver beløbet opkrævet?
Beløbet trækkes først fra dit betalingskort, når ordren bliver afsendt fra vores lager.

Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

 

tilbage til toppen


3. Er det sikkert at bestille varer online?
Det er sikkert at bestille online hos www.lilly.dk. Vi går meget op i sikkerhed og

benytter DIBS (Dansk Internet Betalingssystem) som betalingssystem og dine kontooplysninger

formidles til PBS via en sikker og krypteret forbindelse. Oplysningerne gemmes ikke.

 

tilbage til toppen


4. Hvorfor får jeg en regning, når jeg har betalt for mine varer?
Du får en regning med din ordre, så du kan se hvad du har købt og hvad varen koster.

Når du har købt online har du altid betalt med betalingskort, så det er din kvittering.  

 

tilbage til toppen


RETUR & REFUNDERING PÅ WWW.LILLY.DK

1. Hvordan returnerer jeg en vare online?
Du har 14 dages returret efter du har modtaget din ordre. Hvis du vil returnere dine varer

hos www.lilly.dk udfylder du vedlagte returseddel med returkode og vedlægger den i returpakken.
Vælger du at bruge vores returlabel, der er vedlagt din ordre, vil vi modregne returfragten fra de penge du skal have retur.  
Du skal dog selv betale returfragten for varer der returneres. Det er vigtigt, at du får en kvittering vedr. returnering af varerne

og gemmer den, som bevis for at du har sendt pakken retur til LILLY.

 

Du skal returnere dine varer i væsentlig samme stand, som da du modtog dem. 

Beløbet bliver tilbageført til din konto hurtigst muligt dog senest 5-7 dage efter modtagesen.  

Hvis du ikke har modtaget en returseddel eller ikke kan finde den, så kontakt kundeservice.
De varer du har købt online på www.lilly.dk kan ikke returneres til en fysisk LILLY butik.
Læs mere om vores returpolitik her.

 

tilbage til toppen

 

2. Hvornår får jeg mine penge retur?
Beløbet bliver tilbageført via PBS til din konto hurtigst muligt og senest 5-7 dage

efter vi har modtaget din returpakke.

 

tilbage til toppen


3. Hvad gør jeg, hvis i har refunderet et forkert beløb?
Hvis du mener, at du har fået et forkert beløb tilbage på din konto, skal du kontakte kundeservice.

Opgiv gerne dit ordre nr. og navn og det beløb du mener du skal have tilbage.
Bemærk: Du skal selv betale returfragten for varer der returneres. 

 

tilbage til toppen


4. Reklamation – Der er en fejl ved det produkt, jeg har modtaget!
Hvis der er en fejl ved produktet, skal du returnere varen til os ved at bruge den vedlagte returlabel.

Hvis du gerne vil have leveret en ny vare, så kontakt kundeservice,

og vi sender en ny til dig, så snart vi har modtaget din returpakke.
Husk at udfylde vores returseddel og returkode 3, så vi kan se, at det er en reklamation,

og noter hvad der er galt med produktet.

 

Vi behandler reklamationer indenfor 7 hverdage. 
 

tilbage til toppen


NYHEDSBREV

1. Nyhedsbrev – Hvordan tilmelder jeg mig LILLYs nyhedsbrev?
Du kan tilmelde dig vores nyhedsbrev her.

 

tilbage til toppen

 

2. Hvordan afmelder jeg mig LILLYs nyhedsbrev?
Ønsker du ikke at modtage nyhedsbreve fra LILLY mere, afmelder du dig ved at sende

en mail til vores kundeservice eller ved at klikke her.

 

tilbage til toppen

 

TEKNISKE PROBLEMER
1. Tekniske problemer – jeg har problemer med at bestille den rigtige størrelse?
Der kan være flere grunde til, at din varekurv ikke fungere optimalt og du ikke kan bestille

den rigtige størrelse.
Det kan være at dine cookies indstillinger ikke accepterer vores side.
Vi anbefaler at du tjekker dine cookies indstillinger eller evt. sletter dine cookies.

Du finder denne mulighed i Internet indstillinger.

 

tilbage til toppen

 

2. Andre tekniske problemer?
Hvis du har andre tekniske problemer, anbefaler vi, at du sørger for at have de sidste nye

opdateringer til din Internet browser. Det kan være at du kører med en ældre version af din browser.
Hvis dette ikke kan lade sig gøre, så kontakt vores kundeservice, så prøver vi at hjælpe dig videre.
Det ville hjælpe os, hvis du kopierer den fejlmeddelelse du fik og indsætter den i en mail til os

og fortæller hvor og hvordan fejlmeddelelsen opstod.

 

tilbage til toppen

 

 KONTAKT
 

1. Hvordan kommer jeg i kontakt med jer?
Hvis du ikke har fået svar på dine spørgsmål på denne side, kan du kontakte vores kundeservice

på mail info@lilly.dk eller på telefon nr. + 45 7585 9955

Åbningstider: Mandag – torsdag 8.00-16.00 og fredag 8.00-14.00
Lørdag - søndag: lukket

Adresse:
LILLY A/S - Webshop
Bugattivej 2
7100 Vejle
Danmark

 

tilbage til toppen

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Menu

  • Kontakt os
  • Porto & Forsendelse
  • FAQ
  • Returpolitik

KOLLEKTIONER

Brudekjoler & Tilbehør
Brudebørn
Festkjoler
Dåbskjoler
Konfirmationskjoler & Tilbehør

FESTARTIKLER

Se hele udvalget af sjove og festlige ting til foto sjov, bordpynt og meget mere i webshoppen - shop nu »

MundBind

Vi syer pt. mundbind til vores kunder i Europa på systuen i Vejle - se dem her »

Bryllup

Brudens påklædning
Brudepiger & Brudesvende
Huskeliste
Den perfekte kjole til din krop
Skønne kurver
Accessories - Do's & Dont's

Konfirmation

Lookbook
Konfirmationskjoler
Buksedragt
Billige konfirmationskjoler

Bestil tid 

Bestil tid i din LILLY butik - klik her

Kundeservice

Returpolitik - Webshop
Størrelsesguide
FAQ
Smiley Ordning (Skumfiduser o.l.)

NEWSLETTER

Tilmeld dig vores nyhedsmail.

Social Media

Facebook
Instagram

OM LILLY

Presse
Med LILLY gennem tiden
Job hos LILLY
Kontakt os
Datapolitik & Cookies

B2B-login

  • Grid
  • Website: Co3

Log in

Log in

Hjælp:Glemt password?