Kundeservice tlf.: 75 85 99 55 e-mail: INFO@LILLY.DK
OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL TIL LILLY WEBSHOP
MIN ORDRE
Kan jeg ombytte en vare online?
Jeg har ikke modtaget alle de varer jeg har bestilt!
Hvordan bruger jeg min rabat kode?
Størrelser – Hvordan finder jeg min størrelse?
Kan jeg få hjælp med tilretning fra en skrædder fra LILLY når jeg har købt online?
Hvordan skal jeg snøre min LILLY kjole?
YDERLIGERE INFORMATIONER OM EN VARE
Kan i give mig flere informationer om en vare?
Findes min størrelse på lager?
LEVERING
Levering til Norge eller et andet land udenfor EU
BETALING & SIKKERHED
Hvordan skal jeg betale min ordre?
Hvornår bliver beløbet opkrævet?
Er det sikkert at bestille varer online?
Hvorfor får jeg en regning, når jeg har betalt for mine varer?
RETUR & REFUNDERING PÅ WWW.LILLY.DK
Hvordan returnerer jeg en vare online?
Hvornår får jeg mine penge retur?
Hvad gør jeg, hvis i har refunderet et forkert beløb?
Reklamation – Der er en fejl ved det produkt, jeg har modtaget!
NYHEDSBREV
Nyhedsbrev – Hvordan tilmelder jeg mig LILLYs nyhedsbrev?
Hvordan afmelder jeg mig LILLYs nyhedsbrev?
TEKNISKE PROBLEMER
Tekniske problemer – jeg har problemer med at bestille den rigtige størrelse?
KONTAKT
Hvordan kommer jeg i kontakt med jer?
MIN ORDRE
1. Kan jeg ændre i min ordre?
Hvis du ønsker at ændre din ordre, så kontakt venligst kundeservice på mail: info@lilly.dk eller på telefon: +45 7585 9955
2. Kan jeg annullere en ordre?
Hvis vores lager ikke har pakket din ordre endnu, er det selvfølgelig muligt at annullere den :-)
Kontakt venligst kundeservice: info@lilly.dk eller på telefon.: +45 7585 9955 (Mandag-torsdag: 8.00-16.00 & Fredag 8.00-14.00)
3. Kan jeg ombytte en vare online?
His du ønsker at bytte en vare som du har modtaget, skal du returnere denne indenfor 14 dage efter du har modtaget din ordreVi kan desværre ikke tilbyde ombytning online eller i butik. Du har 14 dages returret efter du har modtaget din ordre. Så overføre vi gerne pengene tilbage til dig, så du kan købe noget nyt igen :-)
4Jeg har ikke modtaget alle de varer jeg har bestilt!
Øv. Det beklager vi ! Kontakt venligst kundeservice info@lilly.dk og oplys dit ordre nummer og varenummer på manglende vare. Så undersøger vi sagen nærmere :-)
Ups! Det beklager vi ! Hvis du opdager der er fejl i din ordre, så kontakt venligst kundeservice og oplys dit ordre nummer til info@lilly.dk eller på telefon.: +4575859955 :-)
6Kan jeg kun bestille online?
Ja - men vi vil meget gerne hjælpe og guide dig igennem online bestillingen på telefon: +45 7585 9955 (Mandag-fredag 8.00-16.00 & Fredag 8.00-14.00). :-)
7Hvordan bruger jeg min rabat kode?
Øverst i højre hjørne finder du indkøbskurven. Her i kan du indtaste og bruge din rabatkode :-)
Har du allerede trykket på "gå direkte til kassen" kan rabatkoden ikke indløses. Dvs. så må du trykke tilbage igen, og gå i indkøbskurven øverst i højre hjørne først:-)
8Størrelser – Hvordan finder jeg min størrelse?
Du kan kigge på vores størrelses guide, og finde ud af hvor du skal måle dig for at finde din rigtige størrelse.
Vær opmærksom på at guiden kun er vejledende og afhængig af kjolens snit og form. Hvis du er i tvivl, vil vi meget gerne hjælpe dig :-)
Du kan kontakte kundeservice med dine mål på mail: info@lilly.dk eller på telefon.: +4575859955
Størrelses Guiden kan du finde her.
9. Kan jeg få hjælp med tilretning fra en skrædder fra LILLY når jeg har købt online?
Du kan selvfølgelig få hjælp med tilretning af din kjole fra de skræddere LILLY benytter.
Du kontakter din nærmeste LILLY butik for hjælp, de vil henvise dig til den skrædder de benytter til
tilretningen af kjoler. Du kan finde telefon nr. på LILLY butikkerne her. :-)
10. Hvordan skal jeg snøre min LILLY kjole?
LILLY kjoler med snøreliv i ryggen skal snøres op fra og ned. Snøren kan stoppes ind på
bagsiden nederst eller bindes som sløjfe. :-)
YDERLIGERE INFORMATIONER OM EN VARE
1. Kan I give mig flere informationer om en vare?
Vi forsøger at give dig alle de nødvendige informationer om vores varer,
men nogle varer kan mangle produktinformationer.
Hvis du har flere spørgsmål til en vare, skal du være meget velkommen til at kontakte
vores kundeservice på mail info@lilly.dk eller telefon.: +4575859955
vi skal gøre vores bedste for at besvare dine spørgsmål :-)
-CR betyder at varens farve er creme, -WH betyder at varens farve er hvid.
2. Findes min størrelse på lager?
Hvis den ønskede størrelse ikke bliver vist på LILLYs webshop, skyldes dette,
at varen desværre er udsolgt i den bestemte størrelse. Du er meget velkommen til at kontakte
kundeservice for yderligere informationer, om varen vil være tilgængelig på et senere tidspunkt
eller om den er i en af vores butikker. :-)
LEVERING
1. Hvor leverer i til?
Vi leverer til Belgien, Danmark, Estland, Finland, Frankrig, Færøerne, Grønland, Holland, Island, Italien
Luxemborg, Norge, Schweiz, Spanien, Storbritanien, Sverige, Tyskland og Østrig :-)
2. Hvor lang er leveringstiden?
Leveringstiden til Danmark er ca. 3-5 hverdage, Sverige 3-7 hverdage, Norge 7-10 hverdage.
Vi sender med Post Danmark og GLS i Danmark, og du modtager en mail fra Post Danmark eller GLS når din ordre er på vej.
Til udlandet sender vi pakker med GLS.
Vi sender din ordre med med enten GLS via GLS pakkeshops eller post Danmark.
Hvis du ikke har modtaget en mail fra post Danmark eller GLS, kan det være
at du har skrevet din e-mail adresse forkert på din ordre eller at din mail box er fuld.
Hvis der er gået op til 5 dage fra du har bestilt ordren, kan du kontakte dit lokale posthus,
og se om pakken ikke er ankommet på posthuset eller kontakt vores kundeservice.
3. Hvad er fragtprisen?
Fragtprisen til Danmark er 49,- eller 85,- afhængigt af om du har valgt GLS eller post Danmark.
Hvis du vælger "Henter Selv" (0,-), så kan du vælge at hente din ordre på vores hovedkontor:
LILLY A/S Bugattivej 2 i Vejle indenfor vores åbningstider: Mandag – Torsdag 8.30-15.30 og fredag 8.30-13.30.
4. Levering til Norge eller et andet ikke EU land!
Når man vælger forsendelses land Norge eller et andet land som ikke er medlem af EU,
så skal man ikke betale dansk moms. Når du vælger Norge, Schweiz, Grønland, Island eller
et andet land som ikke er medlem af EU bliver den danske moms fratrukket. Du skal dog påregne
told afgift og moms i det land du bor i. Beløbet afhænger af moms og toldsatsen i det pågældende land.
Dette vil blive opkrævet før du kan modtage din pakke.
BETALING & SIKKERHED
1. Hvordan skal jeg betale min ordre?
Hos www.lilly.dk kan du betale med følgende betalingskort:
· Dankort/ VISA/Dankort
· MasterCard
· Maestro
· VISA
· VISA Electron
· JCB
2. Hvornår bliver beløbet opkrævet?
Beløbet trækkes først fra dit betalingskort, når ordren bliver afsendt fra vores lager.
Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.
3. Er det sikkert at bestille varer online?
Det er sikkert at bestille online hos www.lilly.dk. Vi går meget op i sikkerhed og
benytter DIBS (Dansk Internet Betalingssystem) som betalingssystem og dine kontooplysninger
formidles til PBS via en sikker og krypteret forbindelse. Oplysningerne gemmes ikke.
4. Hvorfor får jeg en regning, når jeg har betalt for mine varer?
Du får en regning med din ordre, så du kan se hvad du har købt og hvad varen koster.
Når du har købt online har du altid betalt med betalingskort, så det er din kvittering.
RETUR & REFUNDERING PÅ WWW.LILLY.DK
1. Hvordan returnerer jeg en vare online?
Du har 14 dages returret efter du har modtaget din ordre. Hvis du vil returnere dine varer
hos www.lilly.dk udfylder du vedlagte returseddel med returkode og vedlægger den i returpakken.
Vælger du at bruge vores returlabel, der er vedlagt din ordre, vil vi modregne returfragten fra de penge du skal have retur.
Du skal dog selv betale returfragten for varer der returneres. Det er vigtigt, at du får en kvittering vedr. returnering af varerne
og gemmer den, som bevis for at du har sendt pakken retur til LILLY.
Du skal returnere dine varer i væsentlig samme stand, som da du modtog dem.
Beløbet bliver tilbageført til din konto hurtigst muligt dog senest 5-7 dage efter modtagesen.
Hvis du ikke har modtaget en returseddel eller ikke kan finde den, så kontakt kundeservice.
De varer du har købt online på www.lilly.dk kan ikke returneres til en fysisk LILLY butik.
Læs mere om vores returpolitik her.
2. Hvornår får jeg mine penge retur?
Beløbet bliver tilbageført via PBS til din konto hurtigst muligt og senest 5-7 dage
efter vi har modtaget din returpakke.
3. Hvad gør jeg, hvis i har refunderet et forkert beløb?
Hvis du mener, at du har fået et forkert beløb tilbage på din konto, skal du kontakte kundeservice.
Opgiv gerne dit ordre nr. og navn og det beløb du mener du skal have tilbage.
Bemærk: Du skal selv betale returfragten for varer der returneres.
4. Reklamation – Der er en fejl ved det produkt, jeg har modtaget!
Hvis der er en fejl ved produktet, skal du returnere varen til os ved at bruge den vedlagte returlabel.
Hvis du gerne vil have leveret en ny vare, så kontakt kundeservice,
og vi sender en ny til dig, så snart vi har modtaget din returpakke.
Husk at udfylde vores returseddel og returkode 3, så vi kan se, at det er en reklamation,
og noter hvad der er galt med produktet.
Vi behandler reklamationer indenfor 7 hverdage.
NYHEDSBREV
1. Nyhedsbrev – Hvordan tilmelder jeg mig LILLYs nyhedsbrev?
Du kan tilmelde dig vores nyhedsbrev her.
2. Hvordan afmelder jeg mig LILLYs nyhedsbrev?
Ønsker du ikke at modtage nyhedsbreve fra LILLY mere, afmelder du dig ved at sende
en mail til vores kundeservice eller ved at klikke her.
TEKNISKE PROBLEMER
1. Tekniske problemer – jeg har problemer med at bestille den rigtige størrelse?
Der kan være flere grunde til, at din varekurv ikke fungere optimalt og du ikke kan bestille
den rigtige størrelse.
Det kan være at dine cookies indstillinger ikke accepterer vores side.
Vi anbefaler at du tjekker dine cookies indstillinger eller evt. sletter dine cookies.
Du finder denne mulighed i Internet indstillinger.
2. Andre tekniske problemer?
Hvis du har andre tekniske problemer, anbefaler vi, at du sørger for at have de sidste nye
opdateringer til din Internet browser. Det kan være at du kører med en ældre version af din browser.
Hvis dette ikke kan lade sig gøre, så kontakt vores kundeservice, så prøver vi at hjælpe dig videre.
Det ville hjælpe os, hvis du kopierer den fejlmeddelelse du fik og indsætter den i en mail til os
og fortæller hvor og hvordan fejlmeddelelsen opstod.
KONTAKT
1. Hvordan kommer jeg i kontakt med jer?
Hvis du ikke har fået svar på dine spørgsmål på denne side, kan du kontakte vores kundeservice
på mail info@lilly.dk eller på telefon nr. + 45 7585 9955
Åbningstider: Mandag – torsdag 8.00-16.00 og fredag 8.00-14.00
Lørdag - søndag: lukket
Adresse:
LILLY A/S - Webshop
Bugattivej 2
7100 Vejle
Danmark
Menu